Çağrı Merkezi Etkileşim Uzmanı Uşak

Son Eklenen Güncel İş Eleman Personel İlanları

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Şirket Tanıtımı:

Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.

Teleperformance Grup, 80 ülkede, 265 dil ve lehçede, 350 Çağrı merkezinde 300.000’den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.

İŞ TANIMI

En az lise mezunu ( Tercihen ön lisans mezunu )
Vardiya düzeninde çalışabilecek,
Diksiyonu düzgün ve iletişimi kuvvetli,
Bilg

4 İlan Tarihi : 2021-09-15T15:07:00

FİRMA ADI: TELEPERFORMANCE ÇAĞRI MERKEZİ
BÖLGE: Uşak

Bu iş ilanına başvurmak için; aşağıda linki bulunan eleman.net resmi web sayfasından üye olmanız gerekmektedir.

Duyuru: Kamu ve Özel Sektör İş İlanlarını Sosyal Medyadan Takip Etmek İçin Tıklayınız.

Yorum ekle